2011. július 30., szombat

Gyönyörű mózeskosaras Top Rider Jogger - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Eladó ez a hibátlan állapotú Top Rider Jogger!! Én is itt vettem, nagyon szerettem volna, de sajnos a lányom nem szereti ezt a gyönyörű kocsit, inkább a régiben akar lenni!! Mi szinte nem is használtuk, talán két-három alkalommal!! Az előző tulajdonos sem használta, én hibátlan, kifogástalan állapotban kaptam, olyan volt, mintha új lenne!!
Kerekei 29 cm átmérőjűek, így minden terepen elmegy. Hátsó kerekei egy mozdulattal kivehetők, lábbal fékezhetők, első kereke kézi fékes, futás közben, lejtőn nagyon hasznos!
Mózeskosara meleg, később lábzsákká alakítható. Karabinerekkel rögzíthető a kocsiba.
Tolókarja nem, de a kupola mindkét irányba betehető, amíg kicsi a baba szemben lehet a mamával. Később, amikor már üldögél és nézelődni szeret meg lehet fordítani.
Kupoláján nagy méretű kukocskáló, hogy mindig láthassad a babát. A kupola hátsó része lezipzározható, így könnyű nyári kocsivá alakítható.
Öt pontos biztonsági övvel rögzíthető a baba.
A tolókar magassága állítható, nagy méretű bevásárló kosara van, merev aljjal.
Könnyen összecsukható, nyitható.
Az esővédőt és a kocsira patentolható táskát ajándékba adom hozzá!!!
Villámár esetén állom a postát!!
Minden kérdésre szívesen válaszolok!!


Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Az aukció vége: 2011-08-01 10:56
. Gyönyörű mózeskosaras Top Rider Jogger - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése